-
Spamming the boards!
Jetzt möchte ich mal was los werden hier. Wenn ihr meint wir wissen nicht was hier gespielt wird habt ihr euch geschnitten. Als hätten manche Leute darauf gewartet uns eins reinzuwürgen. Wir sind frech ? naja also wenn ich manchen post von einer der tollen Leute hier lese ist das schon extrem grenzwertig.
Es ist alles hier so abgekartet das ich eigentlich nur darüber lachen kann. Und hey die anderen verbugten Server sind offline weil sie ausgemacht wurden aber...da dies unser Hauptserver ist kann ich den leider nicht ausmachen du Schlaumeyer.
Aber hey ich seh wer hier schreibt und wer wem am arsch leckt
sry this is a translator....so......
Now I would like to get rid sometimes of what here. If you mean we do not know what here is played you have cut yourselves. As if some people had waited for it to us one reinzuwürgen. We are cheeky? well if I some post of one of the great people here read is quite extremely border-valued.
It is everything here thus pre-arranged I, actually, only about that can laugh. And hey the other verbugten servers are off-line because they were put out, however... there this our main server is I cannot put out, unfortunately, you Schlaumeyer.
But hey I see who here writes and who leaks who his ass.
PS : SRY Jari i disabled the ET PRO Server because when we are such assholes ....we dont need to help anyone
Last edited by [TfL]DeV!L; 24-03-2013 at 09:49.